środa, 5 marca 2014

Zupa krem z buraków i dyni

O ile jesteście takimi fanami buraków i dyni jak ja, to ta zupa powinna przypaść Wam do gustu. W sezonie jesienno - zimowym robię ją bardzo często. Jest pyszna i bardzo zdrowa:-) Jeśli macie jeszcze zapasy dyni schowane w lodówce to jest okazja aby je wykorzystać. Możecie użyć zamrożonej dyni lub musu dyniowego ze słoika. Chyba, że udało Wam się przetrzymać, w jakimś zimnym zakamarku, świeżą dynię to oczywiście będzie to najlepsze rozwiązanie:-) 
Aby zyskać głębszy i bardziej złożony smak zupy proponuję upiec pokrojone warzywa w piekarniku i takich użyć do zupy. 
W takim wypadku nie trzeba już zupy gotować, wystarczy ją zmiksować na krem i gotowe! 



7 komentarzy:

  1. Burak taaak!
    Powiedz tylko, czy jest jakaś możliwość zamieszczania większych grafik, bo opisy są ciężkie do odczytania, wiem, że blogger ma z tym problem, aby zmieścić nietypowe formaty, taki tylko mój mały ''kaprys'' czytelniczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Bloger sobie z tym nie radzi:-( Zaraz pomyślę co z tym zrobić. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Kurcze nie wiem dlaczego niektóre obrazki udaje się powiększyć a inne nie tym bardziej, że są w tym samym rozmiarze. Postaram się do tego dojść. Może ktoś wie to dajcie znać:-)

      Usuń
  2. Melko,super nareszcie wszystko widzę;-)))
    Nie jadłam jeszcze buraka z dynią,ale napewno popełnię:-)Ostanio mam,,fazę,,na buraka czerwonego ,a i jakaś ostatnia z ostatnich dyń zeszłorocznych śpi jeszcze w spiżarni:-)Już myślę jakie odmiany wysieję w tym roku:-)
    miłego dzionka:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaanna, tak, w końcu dopasowałam te obrazki:-) Fajnie, że masz jeszcze dynie! U mnie został ostatni woreczek zamrożonego musu. Super, że będziesz miała swoje dynie. Ja niestety muszę zaopatrywać się na targu ale może kiedyś też będę mogła coś posiać;-) Życzę Ci przyjemnego wieczoru. Ściskam*

      Usuń