czwartek, 26 marca 2015

Jajko w kokilce


Jajko niekoniecznie świąteczne ale możecie je zrobić również na Wielkanoc jako odmianę dla faszerowanych jajek. Możliwości jest tak wiele jak wiele smaków;-) Ja najbardziej lubię je właśnie w wersji z kozim serkiem i pomidorkami. Można też wymienić pomidorki na wędzonego łososia lub szpinak a kozi serek na fetę czy mozzarellę. Albo zrobić klasyczną wersję z szynką i kleksem śmietany i wiosenną z groszkiem, szparagami i parmezanem. Jeśli lubicie bardziej ścięte jajka to pieczcie je pięć minut dłużej. Jedno jajko przypada na jedną osobę ale oczywiście możecie zrobić kilka jajek na raz. Polecam na weekendowe śniadanie z pajdą domowego chleba, chrupiącą bagietką albo przypieczonymi tostami koniecznie z masłem!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też. Szybko się je robi i są fajne zarówno na śniadanie jak i mały posiłek w trakcie dnia:-)

      Usuń
  2. Ciekawe to jajko :) Ja nie lubię jajecznicy, ale w takiej formie - super!!!
    Dzięki za pomysł, mam chyba ze 40 jajek od szczęśliwych kur i barak pomysłu na nie ;-)
    uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz co przerabiać! Do dzieła:-) A takie jajka są ciekawą alternatywą do typowej jajecznicy czy jajka sadzonego. Polecam*

      Usuń