poniedziałek, 16 listopada 2015

Ciasto z gruszkami

Ciasto a raczej placek z gruszkami umili jesienne, szare dni. Placek dlatego, że jest to ciasto, które nie wyrasta a jest raczej jak grubszy racuch z gruszką:-) Jest pyszne i robi się je w kilka minut. Trochę tylko trzeba poczekać aż się upiecze ale przez ten czas można sobie przygotować krem budyniowy albo iść do sklepu po lody waniliowe. Do tego kubek gorącej herbaty, najlepiej gorzkiej bo gruszki w cieście sprawiają, że jest one dosyć słodkie. Albo czarna kawa, która sprawdza się chyba do każdego deseru. Ciasto jest nieduże więc starczy dla czterech do sześciu osób. No chyba, że Wam tak zasmakuje, że zjecie całe sami;-)))

4 komentarze:

  1. zachęciłaś mnie bo gruszki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam i ostatnio przetwarzam na rożne sposoby. Ten placek jest w czołówce moich ulubionych ciast z gruszkami. Polecam:-)

      Usuń
  2. no nie! już mam ślinotok :P
    piękny przepis i bardzo podoba mi się ten układ :)))
    No i moje ukochane łyżeczki!!!!! - cuda :-)))
    Tak trzymaj!
    Uściski :-****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam Cię nazywać Pani Łyżeczka;-) Ciasto zrób bo dobre:-*

      Usuń