niedziela, 24 sierpnia 2014

Owsianka z jabłkami_ apple porridge


W powietrzu czuć już powiew jesieni. Poranki stają się coraz chłodniejsze i po wyjściu z ciepłej pościeli coraz częściej mam ochotę na rozgrzewającą miskę owsianki. Bazę z płatków robię tak samo. Zmieniają się tylko dodatki. Moje ulubione, w zależności od pory roku, to jagody, maliny, jabłka, gruszki i śliwki. Ostatnio na targu pojawia się coraz więcej odmian jabłek. W tygodniu gdy rano brakuje mi czasu po prostu ścieram je wprost do owsianki i chwilę z nią gotuję. 
W weekendy wolę przesmażyć jabłka z cukrem i kawałkiem masła a potem ułożyć na parującej masie z płatków.
Gdy jest naprawdę zimno dodaję szczyptę cynamonu, imbiru lub kardamonu aby śniadanie było jeszcze bardziej rozgrzewające. Możliwości dodatków do owsianki są niezliczone. Wypróbujcie swoje ulubione:-) Smacznego!

2 komentarze:

  1. ahhhhh przypomniałaś mi, że kupiłam sobie ostatnio płatki owsiane! mleczko kokosowe czeka w lodówce hm..... :D szykuje się dobre śniadanie w jednym z nadchodzących dni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego śniadanka zatem! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń